Serdecznie informujemy, że w dniach 04 - 21.08. 2019 r. nie będziemy wysyłać wysyłek przez sklep internetowy z powodu urlopu.
Dziękujemy!
-
Sklep on-line Anna Hair prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
-
Warunkiem realizacji zamówienia jest przesłanie do nas poprawnie wypełnionego formularza adresowego znajdującego się na stronie sklepu.
-
Zastrzegamy sobie prawo do odmówienia realizacji zamówienia nie posiadającego numeru telefonu oraz adresu e-mail, które są niezbędne do procesu realizacji zamówienia.
-
Zamówienia przyjmujemy przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Wysyłki wysyłane są każdego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku) do godz. 12.00. Zamówienia złożone w piątek po godz. 12.00, w sobotę i w niedzielę są realizowane następnego dnia roboczego.
-
Oferowany przez nas towar jest wolny od wad fizycznych oraz prawnych, a także został sprowadzony zgodnie z procedurami formalno-prawnymi.
-
Wszystkie ceny podane na stronach internetowych sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są podane w PLN.
-
Towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej:
-
list polecony priorytetowy -10 zł - przesyłka realizowana po dokonaniu wpłaty na nasze konto firmowe i odnotowaniu przez nas wpływu. W razie Państwa nieobecności podczas doręczenia przesyłki, prosimy o kontakt z własną pocztą, w celu odebrania przesyłki,
-
przesyłka pobraniowa priorytetowa - 20 zł - płatna gotówką przy odbiorze. Przesyłki pobraniowe wysyłamy tego samego lub następnego dnia po poinformowaniu nas o wysyłce za pobraniem,
-
przesyłka kurierska - DPD 17 zł - przesyłka realizowana po dokonaniu wpłaty na nasze konto firmowe i odnotowaniu przez nas wpływu. Pocztex dostarczany jest następnego dnia między godz. 8.00 a 20.00 od wysłania.
-
przesyłka kurierska pobraniowa - DPD 20 zł - płatna gotówką przy odbiorze. Przesyłki kurierskie pobraniowe wysyłamy tego samego lub następnego dnia po poinformowaniu nas o wysyłce za pobraniem.
UWAGA! Data wpłaty na konto lub dokonania przez Państwa przelewu międzybankowego nie jest równoznaczna z datą wpływu na nasze konto.
-
Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie przesyłek wynikające z pracy Poczty Polskiej. Zwykle czas dostawy przesyłek priorytetowych to 1-2 dni robocze od wysłania (97 % wysyłek).
-
Koszty wysyłki ponosi Kupujący według cennika wysyłek zawartego na stronach naszego sklepu.
-
Wpłat należy dokonywać na:
Anna Hair Anna Płochocka
ul. Modlińska 129 lok. U21
03-186 Warszawa
nr konta: 64 1950 0001 2006 0546 6205 0002 IDEA BANK.
-
Na życzenie klienta wystawiamy faktury VAT.
-
Nie odpowiadamy za różnice w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, wynikające z różnych ustawień parametrów monitora Klienta - kolorystyka zdjęć towarów na stronach internetowych może się nieco różnić od ich kolorów w rzeczywistości.
-
Kupujący ma prawo wymiany nieużywanego i nierozpakowanego towaru poprzez odesłanie go do nas na adres wskazany w pkt.10. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu oraz list opisujący wymianę. Koszty przesyłki w obie strony ponosi Kupujący. Wpłaty za przesyłkę zwrotną w wysokości 8 zł należy dokonać na nasze konto bankowe podane w pkt.10.
-
Kupujący ma prawo zwrotu nieużywanego i nierozpakowanego towaru w przeciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny, zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów. Towar należy do nas odesłać na własny koszt wraz z dowodem zakupu oraz listem z informacją, iż jest to zwrot, a także z podaniem swoich danych do przelewu. Równowartość odesłanego towaru zostanie Państwu zwrócona na podane dane. W przypadku zwrotu towaru, nie zwracamy kosztów przesyłki. Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. Zwrotu należy dokonywać na adres podany w pkt.10.
-
Reklamacje towarów wynikające z ich uszkodzenia podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie spisanego protokołu reklamacyjnego z lokalną placówką Poczty Polskiej. Produkt należy do nas odesłać z otrzymanym dokumentem sprzedaży oraz uzasadnieniem reklamacji.
-
W przypadku niezgodności towaru z umową zakupu reklamowany towar wraz z dowodem zakupu oraz protokołem niezgodności, a także ewentualnymi oczekiwaniami dotyczącymi dalszej realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na własny koszt na adres podany w pkt.10. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwracamy koszty transportu. Ustosunkowujemy się do zgłoszenia klienta w terminie 7 dni roboczych od momentu otrzymania towaru wraz protokołem niezgodności.
-
Nie ponosimy odpowiedzialności za wszelkie zabiegi fryzjerskie, które Państwo wykonują na włosach przedłużanych. Włosy są produktem naturalnym od pierwszego właściciela oraz były poddawane szeregowi zabiegów chemicznych, stąd wymagają specjalnego traktowania.
-
Zgoda na zakupy w naszym sklepie oznacza zgodę na przestrzeganie zasad pielęgnacji włosów przedłużanych zawartych na stronie "Pielęgnacja".
-
Złożenie zamówienia w sklepie jest traktowane równoznacznie z akceptacją powyższego regulaminu.