Sklep on-line > Regulamin

 

 

Regulamin sklepu on-line

Serdecznie informujemy, że w dniach 9 - 19.08. 2018 r. nie będziemy wysyłać wysyłek przez sklep internetowy z powodu urlopu. 

Dziękujemy!

  1. Sklep on-line Anna Hair prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Warunkiem realizacji zamówienia jest przesłanie do nas poprawnie wypełnionego formularza adresowego znajdującego się na stronie sklepu.
  3. Zastrzegamy sobie prawo do odmówienia realizacji zamówienia nie posiadającego numeru telefonu oraz adresu e-mail, które są niezbędne do procesu realizacji zamówienia.
  4. Zamówienia przyjmujemy przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Wysyłki wysyłane są każdego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku) do godz. 12.00. Zamówienia złożone w piątek po godz. 12.00, w sobotę i w niedzielę są realizowane następnego dnia roboczego.
  5. Oferowany przez nas towar jest wolny od wad fizycznych oraz prawnych, a także został sprowadzony zgodnie z procedurami formalno-prawnymi.
  6. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są podane w PLN.
  7. Towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej:
    • list polecony priorytetowy -10 zł - przesyłka realizowana po dokonaniu wpłaty na nasze konto firmowe i odnotowaniu przez nas wpływu. W razie Państwa nieobecności podczas doręczenia przesyłki, prosimy o kontakt z własną pocztą, w celu odebrania przesyłki,
    • przesyłka pobraniowa priorytetowa - 20 zł - płatna gotówką przy odbiorze. Przesyłki pobraniowe wysyłamy tego samego lub następnego dnia po poinformowaniu nas o wysyłce za pobraniem,
    • przesyłka kurierska - DPD 17 zł - przesyłka realizowana po dokonaniu wpłaty na nasze konto firmowe i odnotowaniu przez nas wpływu. Pocztex dostarczany jest następnego dnia między godz. 8.00 a 20.00 od wysłania.
    • przesyłka kurierska pobraniowa - DPD 20 zł - płatna gotówką przy odbiorze. Przesyłki kurierskie pobraniowe wysyłamy tego samego lub następnego dnia po poinformowaniu nas o wysyłce za pobraniem.

      UWAGA! Data wpłaty na konto lub dokonania przez Państwa przelewu międzybankowego nie jest równoznaczna z datą wpływu na nasze konto.
  8. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie przesyłek wynikające z pracy Poczty Polskiej. Zwykle czas dostawy przesyłek priorytetowych to 1-2 dni robocze od wysłania (97 % wysyłek).
  9. Koszty wysyłki ponosi Kupujący według cennika wysyłek zawartego na stronach naszego sklepu.
  10. Wpłat należy dokonywać na:
    Anna Hair Anna Płochocka
    ul. Modlińska 129 lok. U21
    03-186 Warszawa
    nr konta: 64 1950 0001 2006 0546 6205 0002 IDEA BANK.
  11. Na życzenie klienta wystawiamy faktury VAT.
  12. Nie odpowiadamy za różnice w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, wynikające z różnych ustawień parametrów monitora Klienta - kolorystyka zdjęć towarów na stronach internetowych może się nieco różnić od ich kolorów w rzeczywistości.
  13. Kupujący ma prawo wymiany nieużywanego i nierozpakowanego towaru poprzez odesłanie go do nas na adres wskazany w pkt.10. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu oraz list opisujący wymianę. Koszty przesyłki w obie strony ponosi Kupujący. Wpłaty za przesyłkę zwrotną w wysokości 8 zł należy dokonać na nasze konto bankowe podane w pkt.10.
  14. Kupujący ma prawo zwrotu nieużywanego i nierozpakowanego towaru w przeciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny, zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów. Towar należy do nas odesłać na własny koszt wraz z dowodem zakupu oraz listem z informacją, iż jest to zwrot, a także z podaniem swoich danych do przelewu. Równowartość odesłanego towaru zostanie Państwu zwrócona na podane dane. W przypadku zwrotu towaru, nie zwracamy kosztów przesyłki. Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. Zwrotu należy dokonywać na adres podany w pkt.10.
  15. Reklamacje towarów wynikające z ich uszkodzenia podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie spisanego protokołu reklamacyjnego z lokalną placówką Poczty Polskiej. Produkt należy do nas odesłać z otrzymanym dokumentem sprzedaży oraz uzasadnieniem reklamacji.
  16. W przypadku niezgodności towaru z umową zakupu reklamowany towar wraz z dowodem zakupu oraz protokołem niezgodności, a także ewentualnymi oczekiwaniami dotyczącymi dalszej realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na własny koszt na adres podany w pkt.10. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwracamy koszty transportu. Ustosunkowujemy się do zgłoszenia klienta w terminie 7 dni roboczych od momentu otrzymania towaru wraz protokołem niezgodności.
  17. Nie ponosimy odpowiedzialności za wszelkie zabiegi fryzjerskie, które Państwo wykonują na włosach przedłużanych. Włosy są produktem naturalnym od pierwszego właściciela oraz były poddawane szeregowi zabiegów chemicznych, stąd wymagają specjalnego traktowania.
  18. Zgoda na zakupy w naszym sklepie oznacza zgodę na przestrzeganie zasad pielęgnacji włosów przedłużanych zawartych na stronie "Pielęgnacja".
  19. Złożenie zamówienia w sklepie jest traktowane równoznacznie z akceptacją powyższego regulaminu.