Sklep on-line > Reklamacje i zwroty

  1. Kupujący ma prawo wymiany nieużywanego i nierozpakowanego towaru poprzez odesłanie go do nas na adres wskazany w pkt.10. Regulaminu sklepu on-line.
  2. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu oraz list opisujący wymianę.
  3. Koszty przesyłki w obie strony ponosi Kupujący. Wpłaty za przesyłkę zwrotną w wysokości 8 zł należy dokonać na nasze konto bankowe podane w pkt.10. Regulaminu sklepu on-line.
  4. Kupujący ma prawo zwrotu nieużywanego i nierozpakowanego towaru w przeciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny, zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów. Towar należy do nas odesłać na własny koszt wraz z dowodem zakupu oraz listem z informacją, iż jest to zwrot, a także z podaniem swoich danych do przelewu. Równowartość odesłanego towaru zostanie Państwu zwrócona na podane dane.
  5. W przypadku zwrotu towaru, nie zwracamy kosztów przesyłki.
  6. Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.
  7. Zwrotu należy dokonywać na adres podany w pkt.10. Regulaminu sklepu on-line.
  8. Rezygnacja z zakupu może nastąpić tylko wtedy, gdy produkt:
    • nie był używany,
    • nie został pozbawiony fabrycznego opakowania - foli, jeśli taką posiada,
    • nie został w inny sposób zniszczony.

Pobierz i wypełnij list opisujący zwrot lub wymianę towaruList opisujący zwrot lub wymianę towaru(plik PDF 56 kb)